dimarts, 27 de març del 2012

Valoració del projecte en grup

Com ja hem adelantat abans, em treballat molt bé les duues juntes i estem molt contentes de haver pogut fer aquest treball i dels resultats. haverlo pogut exposar al MACBA i haver-hi estat tota una setmana treballant-hi i fent altres activitats a sigut genial i una molt bona experiencia.

Clar estar, que com en tots els projectes ara que el veïes acabat ens agradaria poder millorar-hi coses o afegir-ne de noves. Ens venen idees noves i cosas que pensem que ens podirem haver vingut abans.. però realment estem molt satisfetes amb el resultat final, i cal dir que em treballat molt còmodes i no em tingut problemes per posarnos dacord amb les decisions, ja que cada una aportava una ideea i les desenvolupavam totas.
Hem treballat les dues per igual, tot i que en les foto nomès surto jo, la Anaïs, cal dir que a la Ginesta tambè li vaig fer fotos, però que alhora de triar-les no ens convencien i sigui per un motiu o un altre, per la seva comoditat o per que no ens acababn de doner el pes, e acabat sortint jo solsament.
Aixi que ella, al igual que jo, em fet la feina de maquillar una a l'altre, de fer les fotos, de retocarles, de fer el blog i alhora fer de models, aixi que com es pot comprovar, a estat un projecte molt ben equilibat!

i aquest n'ha estat el resultat final....ens encanta!

Ens em divertit molt fent aquest projecte, i ens agradaria haver pogut millorarlo una mica més.. però creiem que el resultat es prou bó i reflexa els esforços que em fet per ferlo i esperem que igual que a nosaltres, us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada